Реклама про перевищення швидкості підірвала інтернет
13.02.2014
Понад 8,5 мільйонів переглядів зібрав опублікований на сайті YouTube ролик з соціальною рекламою під назвою "Помилки", розроблений за замовленням уряду Нової Зеландії. Відео закликає автомобілістів їздити по дорогах з безпечною швидкістю.

Героями ролика стали два автомобіліста. Один з них виїжджає з другорядної дороги на головну, не пересвідчившись у відсутності перешкод, у той час як по головній дорозі з високою швидкістю мчить автомобіль. За секунду до зіткнення обидва автомобіля разом з іншими об'єктами застигають на місці, і водії виходять на дорогу, щоб обговорити помилки і спробувати запобігти лихові (в той час як в реальності вони цього зробити зі зрозумілих причин не можуть).

Наприкінці діалогу один з водіїв просить другого хоч якось вплинути на ситуацію - в його машині на задньому сидінні знаходиться дитина. Однак другий відповідає: "Я їду занадто швидко, вибач".

Ролик закінчується тим, що водії розходяться, сідають в свої автомобілі, після чого один з них на великій швидкості врізався в інший. Слоган в кінці відео говорить: "Інші люди роблять помилки. Пригальмуй".

"Ніхто не повинен платити своїм життям за помилку. Коли ми ведемо машину, ми ділимо дорогу з іншими, і наша швидкість повинна давати можливість іншим виправити їхні помилки", - підкреслюють у відомстві.

Джерело: http://gazeta.ua/

Читайте також:
Коментарі
avatar