Чому для маршруту 5-а вiдсутнi будь-якi графiки?, - мешканці Винник
07.11.2012 16:09

В редакцію сайту Винники Plus звернулися мешканці м. Винники, які скаржаться на рух автобуса №5а.

Впродовж останнього місяця на даному маршруті зранку та ввечері автобуси почали курсувати значно рідше – з інтервалом до 40 хвилин. Люди стурбовані, бо не за горами зима.

За словами пасажирів у години-пік на маршруті курсує один-два автобуси. Водії про це відкрито говорять.

«Зранку автобус №5а їздить раз на годину. Вiдповiдно, вiн або переповнений, або порожній, бо втративши надiю, люди сiдають на будь-який автобус, лише б добратись до Львова, а далi вже зробити пересадку. Ввечерi на кiнцевiй зупинці у Львові люди стоять i спостерігають, як один за одним приїжджають автобуси №3а, 4а, 47а, але тiльки не 5а. Пiсля 20.00 маршрутки №5а дочекатись взагалi неможливо. У вихiдні на маршрутi курсує всього-на-всього один автобус i тільки до 20.00», – йдеться у зверненні пасажирів про допомогу.

Мешканці Винник також повідомляють, що в буднi дні, як правило, найбільше пасажирів вранці – з 7.00 до 8.30 з Винник i ввечерi – з 17.00 до 19.30 зi Львова.

«Чому не можна забезпечити у цей час нормальне сполучення? Якщо настiльки невигiдно давати великi автобуси, нехай перевізник АТП-1 дасть на цей маршрут меншi за мiсткістю, але якi їздитимуть частiше. Зранку з 6.30 до 8.00 у місті коркiв ще немає, тому абсолютно реально забезпечити фіксований графік руху. Чому маршрутка №40 їздить чiтко кожнi 10 хвилин, а для автобуса №5а вiдсутнi будь-якi графіки?», – обурюються пасажири маршруту 5-а.

Також викликає здивування винниківчан те, що в жодному автобусі цього маршруту немає контактних телефонів АТП-1, а є лише електронна адреса i номер «гарячої лінії» ЛМР. Також, з їхніх слів, на кiнцевих зупинках i всерединi автобусiв потрібно встановити таблицi з графiком руху.


Теги: 5-а, скарга, автобус, звернення, маршрутка, маршрут


Читайте також:
Коментарі
avatar