«Пульс» Міндоходів гарантує негайне реагування та вирішення проблем у спілкуванні
12.06.2013 15:15
Функціонування сервісу «Пульс» Міністерства доходів і зборів України ініційовано задля подолання корупційних явищ у податковій і митній службах.

Головний принцип роботи сервісу «Пульс» – зворотній зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків та митних зборів.

Скористатися цим сучасним сервісом можуть платники податків та суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, котрі мають всі підстави вважати, що посадовці податкової чи митної служби зловживають своїм службовим становищем чи умисно створюють перешкоди в спілкуванні.

Якщо клієнт податкової чи митниці потерпає від неякісного обслуговування, або некоректного ставлення, то він може скористатися інтерактивною лінією Міндоходів – (044) 284-00-07.

Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю
ДПІ у Личаківському районі м.Львова
Львівської області ДПС
Вик. Солук В.Д. тел.297-37-09
E-mail:
tikanis@ukr.net

Теги: податкова, пульс, ДПІ

Читайте також:
Коментарі
avatar