Вчені знайшли послання Бога в геномі людини
29.08.2013 10:45
Дослідники з Гарвардського університету оголосили, що вони знайшли те, що, на їхню думку, є посланням Бога, яке записане всередині людського геному.

Як пише dailycurrant, у малодослідженому розділі некодованих ДНК команда генетиків виявила 22-словесний фрагмент із древньої арамейської мови, в якому Бог підтверджує своє існування і роль у створенні життя на Землі.

Послання було виявлене, коли дослідники помітили дивні математичні моделі, що з’являються в певній частині геному.

«Ми знали, що моделі в природі не зустрічаються, – пояснює Чарльз Вотсон, провідний вчений проекту. – Але не змогли вигадати якесь переконливе пояснення для них. Ми вирішили провести перехресний аналіз посилань на патерни з базою даних для мов і були вражені, виявивши, що моделі, знайдені в ДНК, відповідають древній арамейській мові».

Вражені своїм відкриттям, команда зконтактувалася з експертами по арамейській мові, якою розмовляв Ісус Христос за життя.

Повністю декодоване повідомлення говорить: «Здрастуйте, діти мої. Це Яхве, єдиний істинний Бог. Ви знайшли таємницю утворення. Тепер поділіться нею спокійно зі світом».

Приголомшливий висновок представляє майже незаперечні докази існування Бога і його ролі у створенні процесу еволюції шляхом природного добору. Результати дослідження будуть опубліковані в журналі «Nature» і, як очікується, можуть спровокувати найбільші наукові суперечки.

«Це не означає, що теорія еволюції не має рації, – говорить Вотсон. – Вона просто не повна. Здається, що християнський Бог дійсно стояв біля джерел процесу. І замість того, щоб просто говорити нам про природний добір, він залишив прихований запис, що ми змогли знайти 200 тисяч років опісля, коли винайшли потрібну технологію. Це дійсно має великий сенс. До цього відкриття я був переконаним атеїстом. Тепер я набожний християнин. Це саме той вид доказу, що мені був потрібен, щоб розвіяти сумніви». Джерело: http://zik.ua/