Американські науковці відкрили молекулу, яка вбиває рак (ВІДЕО)
17.09.2013 10:10
Американські науковці опинились за крок до створення унікального препарату. Вони відкрили молекулу, яка вбиває рак. Хоча перевіряти препарат ще довго, винахідники вже хутко патентують ліки і створюють фармацевтичну компанію.

Піддослідними вчених стали хворі на рак миші.

"Ракові клітини стрімко мутують і розростаються, відмовляючись відмирати з часом, як звичайні. В цьому їхня сила, але в цьому ж і їхня вразливість. Ми відкрили молекулу, яка відрізняє ракові клітини за механізмом самопродукування і знищує тільки їх”, – повідомив дослідник Мейнської лабораторії Джексона Кевін Мілз.

На відміну від багатьох ліків молекула ТіАйСі-10 – достатньо мала, щоб проникати крізь бар’єр між кровоносною та центральною нервовою системою, саме він заважає численним препаратам нормально впливати на центральну нервову систему. Мало того, що вона запускає процес самознищення у заражених клітинах, так ще й здорові зміцнює.

"Ми на порозі нової ери. Наступне покоління ліків воюватиме з хворобами на генетичному та мікробіологічному рівнях: відстежуючи їхні властивості і вражаючи їх”, – зазначив професор.

Оскільки на здорові клітини новий препарат майже не впливає, пацієнти не відчуватимуть багатьох негативних наслідків сучасних засобів лікування.

"Спершу нам треба переконатися, що цей препарат не має негативного впливу на інші, здорові клітини. Численні експерименти мають встановити чітке дозування – а потім справа вже за клінічними дослідженнями”, – додав голова онкологічної кафедри медичного центра Мейна Томас Овпеншоу. І запускати дослідження планують уже за рік. Адже професор Мілз навіть фармакологічну компанію встиг зареєструвати.

Джерело: ТСН