Телескоп "Хаббл" зафіксував "обитель Бога"
24.07.2015 11:58
Телескоп НАСА "Хаббл" 11 років тому виявив об'єкт в центрі Всесвіту, названий обителлю Бога, який ховали багато років від людей.

У 1994 році космічний телескоп "Хаббл" сфотографував гігантське небесне тіло явно штучного походження.

Співробітники НАСА охрестили його Обителлю Бога. Рукотворний об'єкт, у безліч разів перевершує розмірами Землю, розташований в самому центрі всесвіту, навколо якого і обертаються всі галактики. Керівництвом США прийнято рішення зберегти все в таємниці, повідомляє Joinfo.ua.

На знімках вчені побачили сяючу конструкцію, занадто правильної структури, щоб вважати її творінням природи. Про розміри її говорити важко. Навіть "величезний" і "гігантський" ніяк не підходять для об'єкта, вимірюваного в мільярдах кілометрів. Наша планета була б всього-на-всього піщинкою на вулиці цього міста.

Простеживши за об'єктом, вчені визначили, що він разом з галактикою рухається відносно Землі. Це цілком укладається в Теорію великого вибуху. Відповідно до теорії колись у Всесвіті стався вибух і з тих пір галактики розлітаються в різні боки.

Однак коли фахівці за допомогою комп'ютерів побудували тривимірну модель цієї частини Всесвіту, їх очікував "сюрприз". Наша і всі інші галактики дійсно переміщаються відносно Обителі Бога, але саме "місто" нікуди не летить, оскільки перебуває в тій самій точці, від якої все розлітається. Тобто Обитель Бога знаходиться в самому центрі Всесвіту.

Про виявлення в космосі дивного техногенного об'єкту було повідомлено на самий верх. Долю дивного відкриття обговорювали президент Білл Клінтон і віце-президент Альбер Гор. Зрештою вирішили, що не варто розбурхувати людство і наклали заборону на публікацію всіх відомостей, що стосуються Обителі Бога.

Всі зроблені "Хабблом" фотографії майже відразу ж викладаються у відкритому доступі для ознайомлення. Перш ніж "цікаві знімки" були вилучені з сервера, кілька астрономічних лабораторій встигли їх скопіювати. На початку 1995 року в одному з німецьких наукових журналів з'явилося повідомлення про відкриття НАСА, з наукових журналів інформація розлетілася по всіх ЗМІ.