Педагоги Винник поділилися особливостями використання музейної педагогіки на уроках у початковій школі
06.05.2016 12:18

У середній загальноосвітній школі № 29 відбувся семінар «Музейна педагогіка як одна з форм нових освітніх технологій». Розпочала роботу семінару для керівників методичних об’єднань вчителів початкових класів директор школи Оксана Демцюх.

Діяльність педагогів щодо музейної справи є викликом часу. Музейна педагогіка – досить новий, але вже популярний напрям навчально-виховної діяльності, що дозволяє ознайомлювати дітей з абеткою загальнолюдської культури, навчити їх бути добрими, чуйними, розкривати особистий потенціал.

Про це учасникам семінару розповіла заступник директора з навчально-виховної роботи СЗШ № 29 Марія Семчишин.        

Висвітлила питання співпраці школи і музею науковий співробітник Історико-краєзнавчого музею м. Винники Лариса Караваєва

Під час семінару досвідом у проведенні музейних уроків із педагогами Личаківського району поділилися Іванна Мазур (1-А кл.), Любов Вільгард (1-Г клас), Оксана Ковбасюк (3-Б кл.), Валентина Гаврилюк (3-В кл.), Галина Шутер (4-А кл.), Галина Шамро (4-Б кл.). Вчителі початкової школи працюють у міській творчій групі щодо музейної педагогіки (голова методоб’єднання вчителів початкової школи В. Гаврилюк і вчитель початкової школи Г. Шамро).

Показала майстер-клас із виготовлення пташечки-свистульки керівник гуртка Львівського міського еколого-натуралістичного центру І. Біньковська. Підсумувала плідну роботу під час семінару головний спеціаліст відділу освіти Личаківського району Л. Матвіїв.

«Вiдвiдування музею – подiя в життi дитини, – зазначила у виступі вчитель початкових класів СЗШ № 29 Іванна Мазур. – Урок проводиться не в шкільному класі, а в експозиційному залі, в особливій  музейній атмосфері, учні мають можливість доторкнутися до шедеврів мистецтва, а не тільки пасивно вислуховують розповідь.

Не могла не скористатися тим, що у нашому Винниківському історико- краєзнавчому музеї саме проводилися виставки «Прядіння і ткацтво: від енеоліту до сьогодення» і художнього текстилю Зеновії Шульги.

Отож була можливість закріпити й поглибити вміння та навички, отримані на уроці трудового навчання, використавши міжпредметні зв'язки образотворчого та трудового навчання. Оскільки теми співзвучні, то на музейному уроці ми закріпили раніше вивчене.

На трудовому навчанні діти створювали килимок із смужок паперу, а вже на музейному уроці всі знання учні виклали на папір за допомогою олівців чи фломастерів. Школярі мали змогу закріпити теоретичні знання з декоративно-прикладного мистецтва і створити власний килимок, поповнити та поглибити знання, бо все, що я розказувала їм на уроці, Лариса Караваєва доповнила та розказала учням детальніше. У результаті ми створили в класі виставку з кращих робіт.

Таким чином, музейна педагогіка значно розширює можливості вчителя у вирішенні завдань уроків, вона направлена на поглиблення уваги дітей до навколишнього середовища, допомагає цінувати надбання минулого».

Лариса КУБСЬКА

фото: http://school29vynnyky.lviv.ua/


Теги: Семінар, СЗШ № 29

Читайте також:
Коментарі
avatar