Сенсація в науковому світі! Бог залишив послання людині всередині її генома
06.10.2016 12:08

Дослідники з Гарвардського університету повідомили, що вони знайшли те, що, здається, є посланням Бога, записаним всередині людського генома.

У малодослідженому розділі не кодують ДНК, команда ведучих генетиків виявила 22-словесний фрагмент з древньої арамейської мови, в якому Бог підтверджує своє існування і роль в створенні життя на Землі. Висновок наводить майже неспростовні докази існування Бога і його ролі в створенні процесу еволюції шляхом природного відбору. Послання було виявлено, коли дослідники помітили дивні математичні моделі, які з'являються в певній частині генома.

«Ми знали, що моделі в природі не зустрічаються», - пояснює Чарльз Уотсон, провідний вчений за проектом, «але ми не змогли придумати будь-яке переконливе пояснення для них.

«Ми вирішили провести перехресний аналіз посилань на патерни з базою даних для мов», - пояснює він, «і ми були вражені, виявивши, що моделі, знайдені в ДНК, відповідають древній арамейській мові».

Приголомшена своїм відкриттям, команда зв'язалася з експертами, знайомими з арамейською мовою, на якій Ісус Христос говорив у повсякденному житті.

Повністю декодоване повідомлення говорить: «Здрастуйте, діти мої. Це Яхве, єдиний істинний Бог. Ви знайшли таємницю творіння. Тепер поділіться нею спокійно зі світом. »

Яхве - біблійна назва іудео-християнського бога.

Результати дослідження будуть опубліковані в журналі "Природа» найближчим часом, і, як очікується, можуть спровокувати найбільші наукові суперечки, оскільки Чарльз Дарвін опублікував свою теорію природного відбору в 1859 році.

«Це не означає, що теорія еволюції не вірна», - каже Уотсон. «Вона просто не повна. Здається, що іудео-християнський Бог дійсно стояв біля витоків процесу».

«І замість того, щоб просто говорити нам про природний добір, він залишив прихований запис, який ми змогли знайти 200 000 років по тому, коли ми винайшли потрібну технологію. Це дійсно має великий сенс.

«До цього відкриття я був переконаним атеїстом. Тепер я побожний християнин. Це саме той вид доказу, який мені був потрібен, щоб розвіяти мої сумніви».

На додаток до глибокого впливу на науку, новина зробить революцію в світі порівняльного релігієзнавства.

Джерело: http://pixel.in.ua/