Львів отримав новий офіційний промо-ролик (ВІДЕО)
30.11.2017 13:00

Сьогодні, 30 листопада, Львів отримав новий офіційний промо-ролик. Фільм став результатом роботи кінорежисера Тараса Химича та відділу промоції на основі напрацювань Хакатону «Бренд Львова». Про це повідомляє Львівський портал, посилаючись на інформацію  прес-служби Львівської міськради.

«Хотілось показати Львів через людей, які його наповнюють. Їх емоції, відчуття. Моє місто заслуговує на гарну роботу, яку приємно дивитися як на екрані мобільного, так і на широкому екрані»,- каже кінорежисер Тарас Химич

Окрім мережі Інтернет, переглянути відеоролик львів’яни, кияни, одесити, харків’яни зможуть з 1-го по 11 грудня кінотеатрах мережі «Планета кіно».

«Свого часу ми свідомо відмовились від комерційної реклами під час трансляції фільмів. Лише соціальна», – зауважила Оксана Хвальова, директор кінотеатрів «Планета кіно» у Львові.

Основою ролика є загальна історія, яка містить у собі 4 сюжетні лінії. Кожна із яких плавно переходять одна в одну і об’єднані єдиним меседжем «Твій Львів». Дві із них про представників активної частини львів’ян, дві про гостей нашого міста.

У першій частині Львів представлено через призму сприйняття звичайного мешканця. Людини, для якої рідне місто – в першу чергу простір, у якому приємно жити, з яким гарно починати день у парку чи пробіжкою старою частиною міста.

Друга історія про гостя – інвестора, який прибувши у аеропорт імені Данила Галицького, бачить інший Львів. Він надихається тими можливостями, які дає йому місто. Нова сучасна інфраструктура та архітектура, об’єднує другу і третю історію, де головним героєм стає програміст. У цій частині сюжету за задумом місто Львів для його мешканця є не лише місцем для життя, але й власною справою кожного з тих, хто тут живе. Вкладаючи свої знання та навики, працюючи тут – ми тим самим змінюємо місто в якому живемо на краще.

Цікаво, що роль програміста, зіграв єдиний не професійний актор.

«Це був цікавий досвід. Ніколи би не подумав, що зі мною таке трапиться», – каже Костя Лещенко, програміст і виконавець ролі працівника ІТ-сфери.

Завершує загальну сюжетну лінію четверта історія про пару туристів, молодих закоханих гостей, для яких Львів є не лише архітектурною композицією, а живим містом із безліччю івентів, не у залежності від пори року. Усе від вечірки #PenCongressLviv до вуличного театрального фестивалю #«Золотий лев» — є цікавим, інтригуючим та новим

Чотири різні історії демонструють, що для кожного Львів є частинкою їхнього життя, не залишає без емоцій та потрапляє у душу. А глядача наше місто запрошує не припиняти ним захоплюватися, і він завжди Тобі віддячить – «Твій Львів».


Теги: ЛЬВІВ, проморолик


Читайте також:
Коментарі
avatar