Відтепер винниківчани за допомогою смартфона можуть скерувати своє звернення владі Львова (ВІДЕО)
10.05.2018 16:22

У «Гарячої лінії» Львова з’явився мобільний додаток. Маючи у руках смартфон, мешканець у будь-який час доби може скерувати своє звернення владі.

Таку можливість мають жителі Львова, Винник, Брюховичів та Рудного, повідомляє zaxid.net.

Наразі додаток доступний для власників мобільних пристроїв з операційною системою Android. На iOS програмка запрацює за 2-3 місяці.

«Умови реєстрації – дуже прості. Заходимо в Play Market, стягуємо цей додаток, реєструємося, якщо ми вже зверталися на «Гарячу лінію», тоді отримуємо sms з кодом реєстрації і починаємо додавати звернення», – пояснила директорка департаменту адміністративних послуг Валентина Бартошик.

«Завдання в чому? Щоб мешканці були активні, щоб ми більше зробили і щоби мешканці помагали контролювати роботу всіх виконавчих служб міста Львова. Тому, якщо є якісь порушення, поломки, побачили, зазнимкували, скинули у Facebook, чи зателефонували», – сказав міський голова Львова Андрій Садовий.

Додаток інтегрований з базою даних «Гарячої лінії». Зареєстрований користувач буде отримувати важливі повідомлення від міських служб про планові роботи. Також у додатку можна подати скаргу, свою пропозицію та читати звіт про виконану роботу.


Теги: смартфон, мобільний додаток, гаряча лінія, ЛМР, Андрій Садовий


Читайте також:
Коментарі
avatar